خبرگزاری کار ایران

حضور اجباری کارگران شرکت «شل» در سخنرانی ترامپ با تهدید کسر از حقوق

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۳۱۷

کارگران شرکت پتروشیمی شل در پنسیلوانیا بالاجبار در یکی از کارزارهای رئیس‌جمهوری آمریکا، در این شهر شرکت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، کارگران شرکت پتروشیمی شل در پنسیلوانیا بالاجبار در یکی از کارزارهای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در این شهر شرکت کردند. روزنامه «پیتسبورگ پست گزت» در گزارشی اعلام کرد که این کارگران یا باید در مراسم شرکت می‌کردند یا آن‌که با خطر کسری حقوق مواجه می‌شدند. 

این روزنامه گزارش داده که پیمانکار این کارگران گفته که شرکت در این مراسم «اجباری نیست.»  اما وی در ادامه گفت تنها کارگرانی که در ساعت هفت صبح در محل کار حاضر شوند و کارت‌های هویت‌شان اسکن شود و در سخنرانی شرکت کنند برای این ساعت پول دریافت می‌کنند. 

شرکت شل در بیانیه‌ای که در اختیار روزنامه نیویورک تایمز گذاشته است، گفت: «ما دریافتیم که برخی تصمیم به عدم حضور در مراسم گرفتند و این نکته که پول این ساعت‌ها را دریافت نخواهند کرد با آن‌ها مطرح شد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «مانند هر روز کاری، چنانچه شخصی تصمیم بگیرد که در ساعات کاری مقرر در محل کارش حضور پیدا نکند، نمی‌تواند حقوق کامل دریافت کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز