خبرگزاری کار ایران

هشدار وزارت دفاع عراق درباره هر نوع صدمه به شهرت ارتش این کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۹۳۶

وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه‌ای به تمام کسانی که قصد آسیب زدن به شهرت ارتش را دارند، هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «هر کس به دنبال آسیب زدن به شهرت ارتش قهرمانی باشد که همراه با نیروهای امنیتی، ‌حشد الشعبی و نیروهای پیشمرگه زیباترین حماسه‌ها را در جنگ با تروریسم رقم زده است، با مقابله مردم برای توقف هر نوع خللی در مسیر آن مواجه خواهد شد». 

در این بیانیه تأکید شده است که وزارت دفاع اقدامات قانونی خود را علیه تمام کسانی که از ارتش به آن صورت که شایسته است نام نبرند، اجرا خواهد کرد. 

وزارت دفاع عراق تأکید کرده است که این ارتش، ارتش عراق بوده و همچنان خواهد بود و پرچم افتخار این کشور را که هرگز تسلیم نخواهد شد، به اهتزاز در می‌آورد. 

بغداد و برخی دیگر از استان‌های عراق شاهد تظاهرات اعتراض‌آمیزی علیه اظهارات منتسب به «یوسف الناصری»، یکی از فرماندهان نزدیک به حرکت «نجباء» برای انحلال ارتش بوده است. 

ناصری ارتش عراق را به عنوان مزدور و نه اصیل توصیف کرده و حشد الشعبی را ارتش نخست این کشور برشمرد که این موضوع جنجال گسترده‌ای را به همراه داشته است. 

ناصری از اظهارات خود درباره ارتش عقب‌نشینی کرد و گفت: «ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درباره درخواست او برای انحلال ارتش به صورت بریده برداشته شده و با هدف شبهه‌افکنی منتشر شده است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز