خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله:

جنگ با لبنان به منزله نابودی کامل اسرائیل است

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۷۳۵

دبیرکل حزب الله لبنان با ذکر تجربه‌های مقاومت از جنگ ۳۳ روزه گفت که از پایان جنگ ۳۳ روزه همواره در حال آموزش و کسب تجربه و پیشرفت بوده‌ایم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به عملیات مقاومت فلسطینی‌ها گفت: عملیات فلسطینی‌ها در کرانه باختری و نوار غزه و قدس اشغالی نشانگر بالا رفتن میزان مقاومت در منطقه است.

وی به صهیونیست ها هشدار داد: اگر دوباره به ما تجاوز کنید، همه خاک جنوب لبنان مانند مربع پایداری که امروز در آن جشن می‌گیریم خواهد بود و به صورت پخش مستقیم شاهد نابودی تیپ‌های اسرائیلی خواهید بود.

دبیر کل حزب الله خطاب به رقبای سیاسی حزب الله گفت: اگر آمریکا و اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه پیروز می‌شد، همانگونه که الان با شما رفتار می‌کنیم، رفتار می‌کردید؟

نصرالله ادامه داد: خودداری آمریکا از اعلام جنگ علیه ایران یک دستاورد است چرا که ثابت می‌کند ترامپ متوجه قدرت نظامی ایران هست و تاکید کرد جنگ با ایران یعنی جنگ با همه محور مقاومت و آتش گرفتن کل منطقه است.

وی اظهار داشت که اگر «اسرائیل» جنگ ۳۳ روزه را ادامه می‌داد، با فاجعه بزرگی روبه‌رو می‌شد. از سوی دیگر شرایط انسانی و اجتماعی که جنگ بر ما تحمیل کرد ما را به پایان جنگ قانع کرد.

سید حسن نصرالله با اشاره به نقش آمریکا در جنگ ۳۳ روزه گفت: بولتون به کشورهای عربی در نیویورک گفته بود که تا قبل از شکست حزب‌الله و خلع سلاحش جنگ متوقف نخواهد شد، امکاناتی که امروز در اختیار داریم به هیچ وجه با شرایط جنگ ۳۳ روزه قابل مقایسه نیست.

دبیر کل حزب الله با اشاره به نماد بنت جبیل و کینه صهیونیست‌ها از این روستا گفت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اصرار داشت که بنت جبیل را اشغال کند تا بگوید اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر نیست اما شکست خورد. وی تاکید کرد نیروی زمینی اسرائیل نمی‌تواند عملیات زمینی علیه لبنان یا غزه راه بیندازد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز