خبرگزاری کار ایران

بازپس گیری دو شهرجدید در حومه جنوبی ادلب توسط ارتش سوریه

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۱۲

یک منبع نظامی سوریه امروز- پنج شنبه- از موفقیت ارتش این کشور در باز پس گیری دو شهر جدید در حومه جنوبی ادلب خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، یک منبع نظامی سوریه امروز- پنج شنبه- اعلام کرد که  ارتش این کشور موفق شد کنترل دو شهر «حرش عابدین» و «مغر الحنط» در حومه جنوبی ادلب را مجددا در دست بگیرد. 

این منبع اعلام کرد که نیروهای ارتش توانستند این دو شهر واقع در شمال شهر استراتژیک «الهبیط» در حومه جنوبی ادلب را تحت کنترل درآورند. 

این آزادسازی پس از آن صورت می‌گیرد که وزارت دفاع سوریه عصر روز گذشته از سیطره ارتش بر روستاهای «کفر عین»، «مرشد»، «منطار» و «تل العاس» در حومه جنوبی ادلب واقع در غرب این کشور در راستای پیشروی به سمت شهر استراتژیک «خان شیخون» و آزادسازی آن از دست تروریست‌ها خبر داد. 

عملیات ارتش در محور شهر «الهبیط» ادامه داشته و فاصله این شهر با شهر «خان شیخون» را به کمتر از هفت کیلومتر رسانده‌اند.  

ارتش سوریه بیش از یک ماه است که عملیات نظامی گسترده‌ای را برای بازپس گیری دو حومه حماه و ادلب آغاز کرده و نیروهای آن از این طریق توانسته‌اند به نزدیکی خان شیخون، یکی از پایگاه‌های گروه تروریستی «جبهة النصرة» در ادلب برسند.

  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز