خبرگزاری کار ایران

نویسنده سعودی خواستار عدم پذیرش فلسطینیان در حج سال آینده شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۸۳۱

نویسنده سعودی با حمله به مردم فلسطین و توصیف آنها با القابی ناشایست، خواستار منع حضور فلسطینی­‌ها در مراسم حج سال آینده شد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «محمد آل الشیخ»،‌ نویسنده سعودی با انتشار توئیتی علیه مردم فلسطین و توصیف آنها با القاب ناپسند خواستار جلوگیری از حضور فلسطینی‌­ها در مناسک حج سال آینده شد.

توئیت آل الشیخ بلافاصله جنجال گسترده ­ای را در شبکه‌­های اجتماعی به پا کرد.

آل الشیخ در توئیت توهین‌آمیزی علیه مردم فلسطین نوشت: «آنها وبال هر کشوری هستند که میزبانشان باشد، ‌اردن میزبان آنها بود اما "سپتامبر سیاه" برایشان رخ داد، لبنان آنها را پذیرفت اما جنگ داخلی به بار آورد، آنها در کویت به سربازان صدام تبدیل شدند و در حال حاضر نیز در منبرهایشان به ما ناسزا گفته و به مواضع ما توهین می­‌کنند،‌ فقط ارتش اسرائیل آنها را می­‌شناسد».

این نویسنده سعودی بار دیگر در واکنش به ویدئوی منتشر شده از برخی حجاج فلسطینی که همزمان با ورود تعداد فراوانی از شهرک ‌شینان اسرائیلی به مسجد الاقصی شعار «خون و جان ما فدای تو مسجد الاقصی!»، ‌سر دادند، توئیت کرد.

وی در این توئیت با اهانت به این حجاج نوشت: «باید از حضور سگ­‌های حماس در مناسک حج سال آینده جلوگیری شود، چرا که آنها حج امسال را خراب کردند، بگذارید به جای مکه در دویله حج گزارند».

«کاشف» یکی از کاربران توئیتر در واکنشی تمسخرآمیز به آل الشیخ گفت: «مکه مکرمه برای مسلمانان است نه برای شما، مغزت از خاک رس است».

کاربر دیگری با تمثیل به آیه قرآن نوشت: «آیا آل الشیخ است که به هر که بخواهد می‌­­بخشد و از هر که بخواهد، باز می­‌دارد؟ استغفر الله.... ما به زودی خواهیم دید که او ساز بخشش برای ورود به بهشت توزیع می‌­کند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز