خبرگزاری کار ایران

تردید درباره صلاحیت بایدن پس از گاف‌های متعدد

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۳۹۴

گاف‌های نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، گاف‌های «جو بایدن»، نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، تردیدهایی را میان دموکرات‌ها مبنی بر توانایی او در شکست دادن «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور، در سال آینده میلادی مطرح کرده است. 

اشتباهات بایدن در روزهای گذشته باعث شد او سه بار در سرخط خبرها قرار بگیرد. 

در روزهای گذشته او به اشتباه گفت که در زمان تصدی پست معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با دانش‌آموزان دبیرستان استونمن داگلاس دیدار کرده بود. 

وی در جمع خبرنگاران در آیووا گفت: «این بچه‌ها زمانی که معاون رئیس‌جمهور بودم با من دیدار کردند.»

دانش‌آموزان این مدرسه پس از یک واقعه تیراندازی در سال ۲۰۱۸ بدل به فعالان مبارزه با دسترسی آزاد به سلاح شدند. این در حالی است که در آن زمان بایدن دیگر پست معاون رئیس‌جمهور را برعهده نداشت. 

وی پیشتر نیز در اظهاراتی عجیب گفته بود که «کودکان فقیر به‌اندازه کودکان فقیر باهوش و توانا هستند.»

معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا بعدا به خبرنگاران گفت که منظورش از این اشتباه لپی «کودکان ثروتمند»‌ بوده و بلافاصله گفته‌اش را اصلاح کرده است. 

وی گفت: «بلافاصله منظورم را توضیح دادم. همان لحظه توضیحش دادم. حقیقت این است که گمان نمی‌کنم کسی گمان کند من منظور دیگری داشته‌ام.»

او پیشتر نیز در طی یک سخنرانی در آیووا گفته بود: «ما علم را به تخیل ترجیح می‌دهیم. ما حقیقت را نسبت به داده‌ها ارجح‌ می‌دانیم».

این گاف‌های متعدد توانایی بایدن را برای بدل شدن به یگانه نامزد بالقوه حزب دموکرات زیر سؤال می‌برد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز