خبرگزاری کار ایران

تلفات سنگین ائتلاف متجاوز در جبهه‌­های جازان، نجران و حیران

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۸۸۴

تعدادی از مزدوران ائتلاف متجاوز امروز -یکشنبه- بر اثر آتش ارتش و کمیته­ های مردمی یمن در محورهای «جیزان»،‌ «نجران» و «حیران» کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری انصارالله، تعدادی از مزدوران ائتلاف متجاوز امروز -یکشنبه- بر اثر آتش سنگین ارتش و کمیته­‌های مردمی یمن در جبهه‌­های نجران، جازان و حیران کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی توضیح داد که یگان مهندسی توسط بمب­‌های دست‌ساز، دو خودروی زرهی دشمن پشت روستای «الصیاب» در نزدیکی جازان منهدم و سرنشینان آن کشته شدند.

یگان­‌های دیگر مبارزان نیز عملیاتی را علیه مواضع ارتش سعودی در «قنبوره» و «برج رقعه» انجام دادند که چندین کشته و زخمی در صفوف دشمن بر جای گذاشت.

این منبع در ادامه افزود که تانک‌­های ارتش و کمیته­‌های مردمی یمن همچنین برج مراقبت و رادار ارتش سعودی در منطقه «جبل الدود» را بمباران کردند و تلفات جانی و مالی به صفوف دشمن وارد کرده است.

منبع مذکور اعلام کرد که مبارزان یمنی نفوذ مزدوران ارتش سعودی به «مربع الحماد» در نجران را خنثی کردند که چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت و اجساد آنها در میدان همچنان رها شده است.

وی تأکید کرد که یک خودروی زرهی دشمن در حال انتقال ارتش سعودی با بمب دست‌ساز در جنوب غرب حیران منهدم و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز