خبرگزاری کار ایران

کشته شدن یک سرباز صهیونیست بر اثر ضربات چاقو در نزدیکی شهر قدس

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۵۲

یک سرباز صهیونیست بامداد امروز- پنج شنبه- بر اثر ضربه چاقو در منطقه شهرک‌نشین «عتصیون» در نزدیکی الخلیل و جنوب شهر قدس و بیت لحم در کرانه باختری کشته شد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، منابع عبری گزارش دادند که یک سرباز صهیونیست در مسیر شرکت در جلسه‌های آموزش تورات در نزدیکی شهرک «غوش عتصیون» بر اثر ضربه چاقو کشته شده است. 

سایت عبری «روتر» این حادثه را به عنوان عملیات ربودن یکی از سربازان عنوان کرده است. 

دیگر رسانه‌های عبری زبان از این احتمال سخن گفته‌اند که عملیات ضربه با چاقو به دنبال عملیات ربودن سربازی صورت گرفته باشد که سربازان اسرائیلی جسد او را ساعت دو و نیم بامداد امروز بین دو شهرک عفرات و غوش عتصیون پیدا کرده‌اند.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: «خانواده این سرباز اواخر شب گذشته خبر دادند که وی گم شده و نیروهای ارتش بلافاصله عملیات کاوش را به صورت گسترده آغاز کردند تا اینکه جسد وی را در کنار خیابان به همراه آثار ضربه چاقو یافتند». 

در همین راستا سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اعلام کرد که صحبت از یک عملیات شهادت‌طلبانه است و این سازمان به همراه ارتش در حال حاضر عملیات اطلاعاتی گسترده‌ای را علیه عاملان حمله با چاقو آغاز کرده است. 

این سازمان در ادامه افزود: «تحقیقات اولیه شاباک نشان می‌دهد که هدف اصلی از عملیات شهرک غوش عتصیون اسارت این سرباز بوده نه قتلش تا بدین وسیله با زندانیان فلسطینی معامله شود». 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز