خبرگزاری کار ایران

ابراز نگرانی هیأت نمایندگی سازمان ملل در لیبی از ادامه خشونت ها در منطقه «مرزق»

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۲۴۹

هیأت نمایندگی سازمان ملل در لیبی نسبت به گزارش ها از ادامه خشونت در شهر مرزق و کشته و زخمی شدن چندین نفر در پی حملات هوایی شب گذشته به این شهر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از الیوم السابع، هیأت نمایندگی سازمان ملل نسبت به ادامه خشونت ها در شهر مرزق و کشته و زخمی شدن شمار بسیاری در حملات هواdی شب گذشته به این شهر به شدت ابراز نگرانی کرد.

این هِیأت همچنین نگرانی شدید خود را نسبت به ادامه خشونت ها در بین طوایف محلی مرزق که طی چند روز گذشته موجب کشته و زخمی شدن ده ها نفر شد، ابراز کرده است. 

هیأت سازمان ملل در لیبی با خانواده های قربانیان تمام طوایف محلی در مرزق همدردی و آرزوی شفای عاجل برای زخمی ها کرده است. 

این هیأت، حملات وحشیانه را نقض آشکار قانون بین المللی حقوق بشر و جنایت جنگی توصیف کرده و خواستار تحقیق مقامات درباره تنش های اخیر در مرزق و تحویل عاملان این جنایت به عدالت بر اساس قانون شده است. 

هیأت نمایندگی سازمان ملل در لیبی تأکید کرده است که با همه طرف ها در مرزق تماس گرفته و به منظور آگاهی از حقایق، اوضاع را به صورت فعال کنترل می کند. 

این هیأت مجددا به آرامش و آتش بس همزمان با حلول عید قربان فرا خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز