خبرگزاری کار ایران

واکنش نامزدهای دموکرات انتخابات آمریکا به موج جدید تیراندازی‌ها در این کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۲۳۲

نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به موج جدید تیراندازی‌ها در این کشور واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه لس آنجلس تایمز، «بتو اورورک»، نماینده سابق ایالت تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا، پس از کشته شدن ۲۰ نفر در ال پاسو، دسترسی آسان به سلاح‌های جنگی در آمریکا را محکوم کرد. 

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۰ در لاس وگاس گفت: «تسلیحات نظامی را در میدان نبرد نگاه دارید و آن‌ها را به جامعه‌مان نیاورید.»

این در حالی است که پلیس در حال تحقیق درباره این است که آیا ضارب نویسنده مانیفستی ضدمهاجران است که پیش از حمله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد یا نه. 

از سوی دیگر، «پیت بودجج»، شهردار «ساوت بند» و از دیگر نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات پیش رو، گفت: «آمریکا از سوی تروریست‌های سفیدپوست و ناسیونالیست که در مرزهای این کشور به دنیا آمده‌اند در معرض حمله قرار دارد.»

وی گفت: «ناسیونالیسم سفید، شیطان‌صفتانه است و مردم را به قتل تشویق می‌کند. مقام‌های عالی‌رتبه آمریکا به این وقایع بی‌توجه هستند و این قضیه باید پایان یابد.»

این نامزد دموکرات با بیان این‌که منظورش از مقام‌‌ها، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا است، گفت: «رئیس‌جمهوری ایالات متحده نسبت به ناسیونالیسم بی‌توجه است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز