خبرگزاری کار ایران

برکناری یک مقام عالی‌رتبه در وزارت خارجه آمریکا

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۵۲

یک مقام عالی‌رتبه وزارت خارجه آمریکا که در یکی از مهمترین مناصب مشغول به کار بود، پس از درگیری با همکاران و مادون‌های خود از کار برکنار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی مجله واشنگتن اگزماینر، یک مقام عالی‌رتبه وزارت خارجه آمریکا که در یکی از پرآوازه‌ترین مناصب مشغول به کار بود، پس از درگیری با همکاران و مادون‌های خود از کار برکنار شد. 

«کیرون اسکینر»، مسئول برنامه‌ریزی خارجی این وزارت‌خانه، در زمینه توسعه برنامه‌ای بلندمدت برای رقابت ژئوپولتیکی با چین کار می‌کرد. وی اما پس از آن‌که «مایک پمپئو»، وزیر خارجه ایالات متحده، به این نتیجه رسید که دیگر نمی‌تواند با سیاست‌های او کنار بیاید، از سمتش کنار گذاشته شد. 

یک منبع آگاه گفت: «او داشت به ماموریت بخشی خاص و همچنین به ماموریت‌های کلان وزارت خارجه لطمه می‌زد و در نتیجه باید کنار گذاشته می‌شد.»

یک منبع دیگر عنوان کرد: «دلیل این اقدام رفتار او به ‌عنوان مدیر بود و این‌که با دیگر اعضای تیمش و زیردستانش چگونه کنار می‌آمد. شیوه رفتار او را اگر هر کس دیگر هم داشت از کار اخراج می‌شد.»

اسکینر، ۵۸ ساله، متهم شده بود که بر سر زیردستانش فریاد کشیده و بر مکالمات‌شان نظارت کرده و حتی در مقابل اعضای دیگر بخش‌های وزارت خارجه نیز چنین رفتاری نشان داده است. وی همچنین اعضا را متهم به روابط نامشروع می‌کرده است. 

پمپئو پس از تحقیق درباره این ماجراها تصمیم گرفت که وی را از کار برکنار کرده تا مانع انصراف از خدمت شمار زیادی از کارمندان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز