خبرگزاری کار ایران

ثبات بهای طلا پیش از تصمیم بانک مرکزی امریکا برای کاهش نرخ بهره

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۸۷۶

بهای طلا امروز- چهارشنبه- همزمان با پیش‌بینی سرمایه گذاران از نتیجه نشست شورای بانک مرکزی آمریکا درباره کاهش نرخ بهره، برای نخستین بار از زمان بروز بحران مالی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، بهای طلا امروز- چهارشنبه- به دنبال پیش‌بینی سرمایه‌گذاران از نتایج نشست شورای بانک مرکزی آمریکا و کاهش نرخ بهره توسط سیاست‌گذاران پولی برای نخستین بار از زمان بحران مالی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثبات را تجربه کرد. 

بهای طلا در معاملات آنی رأس ساعت پنج و ۴۹ دقیقه به وقت محلی در هر اونس بدون تغییر هزار و ۴۳۱ دلار و هفت سنت ثبت شد. 

بها طلا در معاملات آتی آمریکا با یک دهم درصد افزایش به هزار و ۴۴۲ دلار و ۹۰ سنت در هر اونس رسید.

بازار منتظر است که ببیند آیا اقدام کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا فقط یک بار نرخ بهره را کاهش می‌دهد یا اینکه سرآغاز چرخه کاهش بهره خواهد بود. 

پیش‌بینی‌ها از کاهش نرخ بهره آمریکا احتمال افزایش هزینه‌های مصرف‌کنندگان و قیمت‌ها در آمریکا را بالا می‌برد و به رشد اقتصادی کند و تورم ضعیف اشاره می‌کند.

از سوی دیگر، تغییر قابل ذکری در شاخص دلار به عنوان یکی از شش ارز اصلی پس از رسیدن به بالاترین سطح در جلسه گذشته ایجاد نشده است. 

از بین دیگر معادن گرانبها، ‌نقره با پنجم دهم درصد کاهش در معاملات آنی به ۱۶ دلار و ۵۰ سنت در هر اونس رسید. 

پلاتین با یک و چهار دهم درصد افزایش به ۸۷۸ دلار و ۲۰ سنت و پالادیوم با هشت دهم درصد افزایش به هزار و ۵۲۶ دلار و ۲۷ سنت در هر اونس رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز