خبرگزاری کار ایران

ادامه بازجوئی کودکان فلسطینی توسط مقام‌های صهیونیست؛ احضار یک کودک ۶ ساله

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۷۵۴

ارتش اسرائیل صبح امروز- چهارشنبه- ۱۴ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری دستگیر کرده و پلیس این رژیم همچنان به تعقیب و پی گرد کودکان شهرک «العیسویه» و بازجوئی آنان به بهانه پرتاب سنگ ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از عرب ۴۸،‌ ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۴ جوان فلسطینی از کرانه باختری را به دلیل مشارکت در فعالیت‌های مقاومت مردمی علیه شهرک‌نشینان و ارتش دستگیر و به دستگاه‌های امنیتی تحویل داده است.

پلیس اسرائیل به تعقیب و پیگرد کودکان شهرک العیسویه نیز همچنان ادامه داده و «قیس فراس عبید»،‌ کودک ۶ ساله فلسطینی نیز پس از «محد علیان» چهار ساله به مرکز پلیس  احضار شده است. 

پلیس اسرائیل این کودک ۶ ساله را صبح امروز با ارسال احضاریه رسمی به خانواده‌اش برای حضور در مرکز تحقیق در قدس اشغالی احضار کرده است.

پلیس اسرائیل عصر روز گذشته قیس را تعقیب کرد اما او توانست به منزلش فرار کند و مادر و پدربزرگش مانع دستگیری او شدند. 

«فراس عبید»، ‌پدر قیس گفت: «سربازان صهیونیست او را به بهانه دروغین پرتاب سنگ در خیابان دنبال کردند تا دستگیر کنند».

وی در ادامه افزود: «قیس آب میوه کوچکی خریده بود که در حال نوشیدن آن نیروهای پلیس مدعی شدند او به سمت آنها سنگ پرتاب کرده است». 

پدر قیس گفت: «نیروهای ارتش به منزل ریختند و همسر و پدرم مانع دستگیری قیس شدند اما با دریافت کارت شناسائی همسرم و برداشتن کد اطلاعات شخصی من امروز احضاریه رسمی ارسال کردند». 

وی تأکید کرد که مقصود آنها احضار کودکش بوده اما پس از جنبش اعتراض‌آمیز مردمی به دنبال احضار محمد علیان فقط نام مرا در احضاریه ذکر کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز