خبرگزاری کار ایران

کاهش بهای طلا همزمان با افزایش ارزش دلار

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۴۲۴

بهای طلا امروز- سه شنبه- همزمان با افزایش ارزش دلار به بالاترین سطح در دو ماه گذشته و پیش‌بینی‌ها در خصوص کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا کاهش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، بهای طلا امروز- سه‌شنبه- در پی افزایش ارزش دلار به بالاترین سطح در دو ماه گذشته افزایش یافت. این در حالی است که سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند در نشست شورای بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره کاهش یابد. 

بهای طلا رأس ساعت پنج و ۵۰ دقیقه در معاملات آنی با سه دهم درصد کاهش به هزار و ۴۲۲ دلار و ۸۵ سنت در هر اونس رسید. 

قراردادهای آتی طلا در آمریکا با سه دهم درصد افزایش به هزار و ۴۲۳ دلار و ۹۰ سنت در هر انس رسید.

نشست شورای بانک مرکزی آمریکا امروز آغاز و پیش بینی می‌شود که نرخ بهره را در سطح گسترده‌ای تا ۲۵ واحد کاهش دهد. در صورت چنین اقدامی، این نخستین اقدام بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره در ۱۰ سال گذشته است. 

همزمان، شاخص دلار امروز به دنبال کاهش انتظارها نسبت به کاهش چشمگیر نرخ بهره، به بالاترین سطح خود در دو ماه گذشته رسید و افزایش دلار موجب افزایش هزینه طلا برای صاحبان ارزهای دیگر می‌شود. 

نقره نیز با سه دهم درصد کاهش به ۱۶ دلار و ۴۱ سنت در هر اونس و پلاتین با یک دهم درصد کاهش به ۸۷۸ دلار و ۶۰ سنت در هر اونس رسید. 

پالادیوم نیز پس از آن‌که در جلسه گذشته بالاترین سطح قیمت در دو هفته گذشته را  تجربه کرد، با سه دهم درصد کاهش به هزار و ۵۴۹ دلار و چهار سنت در هر اونس رسید. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز