خبرگزاری کار ایران

احضار یک کودک ۳ ساله فلسطینی برای بازجویی توسط مقام‌های صهیونیست

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۲۲۷

مقام‌های اسرائیلی یک کودک سه ساله فلسطینی را در شهر قدس برای بازجویی احضار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ مقام‌های اسرائیل روز گذشته- دوشنبه- احضاریه تحقیق از «محمد ربیع علیان» از شهرک «العیسویه» ‌در شهر قدس را به بهانه پرتاب سنگ به سمت یک خودروی نظامی اسرائیل در این شهرک صادر کردند.

در این گزارش آمده است که نیروهای رژیم صهیونیستی روز گذشته با توسل به زور وارد شهرک العیسویه شده و در برخورد با خانواده کودک برگه احضاریه او به مرکز پلیس برای بازجویی را تحویل آنها دادند. 

«قدری ابوبکر» رئیس هیأت اسرای فلسطینی با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن رفتارهای اسرائیل نوشت:‌ «رژیم اشغالگر مرتکب جنایت‌های آشکار و واضح علیه خردسالان و کودکان فلسطینی می‌شود و آنها را در معرض خطر شدید و همیشگی در سایه سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت‌ها قرار می‌دهد».

ابوبکر تأکید کرد که اسرائیل در سال‌های گذشته از هدف قرار دادن قدس و امور مقدس تجاوز کرده و حمله سازمان داده شده‌ای را علیه کودکان به طور خاص انجام داده است». 

ابوبکر نسبت به تلاش‌های اسرائیل برای نامطلوب جلوه دادن آینده کودکان و تخریب واقعیت جوان فلسطینی هشدار داد.

دادگاه‌های اسرائیل طی سه سال گذشته احکامی را برای حبس حدود ۱۰ کودک که بیشتر آنها از شهر قدس بوده‌اند، ‌صادر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز