خبرگزاری کار ایران

حملات شدید ارتش سوریه به مواضع «جبهة النصرة» در دو حومه «ادلب» و «حماة»

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۸۷۸

نیروی هوایی مشترک سوری- روسی از ساعاتی پیش، مواضع گروه‌های مسلح تروریستی در چند محور در حومه شمال غربی حماه را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، یگان‌های ارتش سوریه از عصر روز گذشته- جمعه- با آتش سنگین توپخانه و پرتاب موشک،‌ مواضع گروه‌های تروریستی مسلح در حومه شمال غربی استان «حماة» را مورد هدف قرار دادند. 

جنگنده‌های مشترک سوری- روسی بیش از سه ساعت است که حملات هوائی علیه مواضع تروریست‌ها در مناطق «اللطامنه»، «کفر زیتا»، «الاربعین»، «خان شیخون» و «اللحایا» در شمال حماة و جنوب ادلب را ادامه می‌دهند. 

یک منبع میدانی از جبهه‌های درگیری تأکید کرد که حملات جنگنده‌های سوری- روسی برخی مقرها و مواضع دو گروه تروریستی «تحریر الشام» و «جیش العزه» از جمله انبار مهمات آنها در شهر کفرزیتا را تخریب کرده‌اند. 

این منبع تأکید کرد که آتش سنگین توپخانه و پرتاب گسترده موشک‌ها تا کنون موجب تخریب بسیاری از اهداف دشمن در محورهای «مورک»، «تل الملح» و «الجبین» در شمال حماة شده است. 

به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، عملیات آتش‌بار ارتش که تا این لحظه ادامه دارد، در نوع خود خشن‌ترین عملیاتی است که منطقه در هفته‌های گذشته شاهد آن بوده و در پاسخ به ادامه تنش از سوی گروه‌های مسلح منتشر در منطقه عاری از سلاح به ویژه در شهر «محرده» و «سلحب» واقع در شمال غرب حماة صورت می‌گیرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز