خبرگزاری کار ایران

کشته شدن ۱۳ مزدور سعودی طی ۲ روز درگیری با نیروهای انصار الله یمن

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۸۶۸

رسانه‌های عربستان سعودی از کشته شدن ۱۳ مزدور این کشور در درگیری‌های دو روز گذشته با نیروهای جنبش انصار الله یمن خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، رسانه‌های عربستان سعودی اعلام کردند که آمار سربازان سعودی کشته شده در درگیری‌های دو روز گذشته با نیروهای جنبش انصار الله یمن به ۱۳ نفر رسیده است.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گزارش داد که هفت نفر از این سربازان به خاک سپرده شده‌اند. 

بر اساس گزارش واس،‌ «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه و «محمد بن سلمان»، ‌ولیعهد سعودی روز گذشته- جمعه- به خانواده «یحیی بن محمد هادی آل مجدوع»، که در منطقه نجران کشته شده، تسلیت گفتند.

خبرگزاری عربستان در حالی به کشته شدن سربازان خود اذعان کرد که پیش از این به نقل از منبعی که خواست نامش فاش نشود،‌ مدعی شده بود: ‌«انصار الله یمن هر روز شکست‌ها و ناکامی‌های خود را با توسل به دروغ پردازی‌ها و جعل پیروزی‌های وهمی پنهان می‌کند». 

در همین راستا «ترکی المالکی»،‌ سخنگوی ائتلاف متجاوز روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که پهپاد پرتاب شده به منطقه «جازان» توسط انصار الله را سرنگون کرده و تمام تلاش‌های این جنبش با شکست مواجه خواهد شد. 

شبکه ماهواره‌ای المسیره، ‌پنج شنبه گذشته در حساب کاربری توئیتر خود از سرنگونی پهپاد جاسوسی نیروهای ائتلاف در شهر جازان عربستان خبر داد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز