خبرگزاری کار ایران

اعدام ۲ جوان بحرینی توسط رژیم آل خلیفه

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۷۷۸

مقام‌های رژیم بحرین امروز -شنبه- دو جوان بحرینی محکوم در زندان‌های سیاسی را اعدام کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرآة البحرین، مقام‌های رژیم بحرین، صبح امروز -شنبه- حکم اعدام «علی العرب» و «احمد الملالی»، دو جوان بحرینی که در جریان محاکمه ظالمانه و بر اساس اعتراف‌های آنها تحت شکنجه محکوم شده بودند را اجرا کردند.

خانواده این دو جوان محکوم خبر اجرای حکم اعدام را تأیید کردند.

العرب و الملالی بارها تأکید کرده بودند که تحت شکنجه شدید به جرم اعتراف کرده‌اند و دادگاه آنها را بدون استناد به ادله دیگر و فقط بر اساس اعتراف‌هایشان محکوم کرده است. 

سازمان عفو بین‌الملل پیش از این  با انتشار توئیتی اعلام کرد که اخبار وحشتناکی از اعدام قریب الوقوع علی العرب و احمد الملالی وجود دارد. 

سازمان عفو بین الملل خطاب به رژیم «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین از وی خواست که در محاکمه این دو جوان بحرینی بازنگری کرده و حکم اعدام آنها را لغو کند.

زندان «جوحال» شاهد حالت آماده‌باش و افزایش سه برابری نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه بود. این در حالی است که خانواده این دو جوان بحرینی تماس‌های ناگهانی برای ملاقات خصوصی دریافت کرده بودند و این اقدامات بسیار شبیه اقداماتی بود که پیش از اعدام «عباس السمیع»، «سامی مشیمع» و «علی السنکیس»، سه جوان بحرینی در ژانویه ۲۰۱۷ انجام شد. 

دیده‌بان حقوق بشر سازمان ملل نیز با انتشار بیانیه‌ای فوری، ضمن درخواست از رژیم بحرین برای لغو حکم اعدام این دو جوان بحرینی به پادشاه این کشور هشدار داده بود که با حکم اعدام مرتکب اشتباه بزرگی خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز