خبرگزاری کار ایران

واکنش توهم آمیز نتانیاهو به سخنان دبیر کل حزب الله لبنان

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۴۱۱

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز- یکشنبه- در گزافه گویی­‌هایی دبیرکل حزب الله لبنان را به حمله سخت نظامی در صورت حمله به سرزمین‌­های اشغالی تهدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -یکشنبه- در آغاز جلسه هفتگی کابینه در واکنش به سخنان «سید حسن نصر الله»، دبیر کل حزب الله گفت: «پایان هفته از برنامه­‌های تهاجمی حزب الله لبنان شنیدیم».

وی در ادامه مدعی شد: «اگر حزب‌الله جرأت ارتکاب چنین عملی را داشته و به اسرائیل حمله کند، با یک حمله نظامی سخت، این حزب و لبنان را در هم می­‌شکنیم، اما من برعکس نصر الله جزئیات برنامه‌هایمان را آشکار نمی­کنم».

وی در اظهاراتی مضحک گفت: «همین نکته کافی است که حزب الله تونل­‌های تروریستی را طی چند سال حفر کرد و ما آنها را تنها طی چند روز ویران کردیم».

سید حسن نصر الله در سخنرانی روز جمعه خود با اشاره به توان حزب‌الله در حمله به مناطق مختلف سرزمین‌­های اشغالی سخن گفت: «نوعی از موشک­های‌مان برای شمال اسرائیل و برخی دیگر برای مناطق دیگر کفایت می­‌کند، آیا رژیم صهیونیستی توان مقاومت دارد؟».

دبیر کل حزب الله گفت: «مقاومت قادر است کل مساحت جغرافیائی فلسطین اشغالی را هر زمان که اراده کند، مورد هدف آتش خود قرار دهد». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز