خبرگزاری کار ایران

شهادت یکی از اعضای حماس توسط اطلاعات امارات در «مأرب»

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۳۷۳

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از شهادت یکی از اعضای این جنبش در یک ایست امنیتی در استان مأرب تحت کنترل ائتلاف متجاوز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که «سلیم احمد» یکی از اعضای این جنبش در ایست امنیتی استان مأرب وابسته به نیروهای ائتلاف متجاوز به شهادت رسیده است.

این در حالی است که کاربران فلسطینی گفته‌اند که اطلاعات امارات پس از ربودن این فرد از فرودگاه بین المللی «سیئون» وی را کشته است. 

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای در تأیید شهادت وی نوشت: «با افتخار کامل و تسلیم در برابر مشیت الهی خبر شهادت سلیم احمد معروف را که صبح روز جمعه با نیرنگ نیروهای اطلاعاتی استان مأرب به شهادت رسیده است، اعلام می‌کنیم».

حماس از نیروهای امنیتی مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز خواست که روند تحقیق در شهادت معروف را که از ۱۵ سال پیش در یمن زندگی می‌کرده، آغاز کنند.

از سوی دیگر، کاربران فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی نوشتند که سلیم معروف از ساکنان شهر «خان یونس» در جنوب نوار غزه زیر شکنجه اطلاعات امارات به شهادت رسیده است. 

کاربران نوشتند: «معروف در سازمان بین المللی قدس در صنعا مشغول به کار بوده و اطلاعات امارات وی را به اتهام ارتباط با جنبش حماس بازداشت کرده بودند». 

خانواده سلیم معروف خبر درگذشت وی را تأیید کرده و توضیح داده‌اند که وی از ۱۰ سال پیش برای ادامه تحصیل به یمن سفر کرده و مقیم آنجا بوده و در سازمان بین المللی حمایت از قدس و فلسطین مشغول به کار بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز