خبرگزاری کار ایران

گزارش شرکت تخصصی ثروت جهانی:

بیش از ۱۸۸ هزار میلیونر در کویت زندگی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۰۰۳

گزارشی اختصاصی از افزایش ثروتمندان کویت به بیش از ۱۸۸ هزار میلیونر در سال گذشته حکایت دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، شرکت تخصصی «کایجیمینی» فرانسه در زمینه تکنولوژی اطلاعات با ارائه گزارش ثروت جهانی در سال ۲۰۱۸ نوشت تعداد ثروتمندان کویتی که سرمایه آنها بیش از یک میلیون دلار است در سال گذشته به بیش از ۱۸۸ هزار میلیونر افزایش یافته است. 

در این گزارش تعداد ثروتمندان کویتی در مقایسه با سال ۲۰۱۷ که به میزان ۱۷۴ هزار نفر بود، رشد هشت درصدی داشته است.

در این گزارش آمده است که کویت رتبه ۱۷ جهان و مقام دوم در بین کشورهای حوزه خلیج فارس را در فهرست کشورهای پرشمار از نظر تعداد ثروتمندان به خود اختصاص داده و ارزش کل ثروت‌های آنها شش درصد افزایش یافته است.

گزارش مذکور تأکید کرده است که منطقه خاورمیانه بر خلاف مناطق دیگر جهان آمار جدید اعجاب انگیزی را در زمینه تعداد صاحبان ثروت‌های هنگفت و رشد این ثروت‌ها ثبت کرده است که این امر ناشی از بهبود قیمت نفت بوده و همچنین اصلاحات مالی و ساختاری بزرگ کشورهای مذکور سهم بسزایی در ثبات اقتصادی آنها داشته است.

ایالات متحده با بیش از پنج میلیون نفر میلیونر و با افزایش حدود یک درصدی در صدر فهرست جهانی قرار دارد و پس از آن ژاپن با سه میلیون و ۱۰۰ هزار میلیونر اما کاهش چهار درصدی و سپس آلمان با یک میلیون و ۳۰۰ هزار میلیونر اما کاهش یک درصدی، در رتبه‌های دوم و سوم جهانی قرار می‌گیرند. 

چین نیز با یک میلیون و ۱۰۰ هزار میلیونر و افت پنج درصدی در مقام چهارم قرار می‌گیرد. 

این شرکت فرانسوی در گزارش خود کل ثروت ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۸ را در مقایسه با سال ۲۰۱۷ همراه با کاهش سه درصدی توصیف کرد که به ۶۸ تریلیون و ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده و این نتیجه را ناشی از خسارت بازارهای سهام عنوان کرده است. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز