خبرگزاری کار ایران

مجری شبکه فاکس نیوز:

نماینده مسلمان کنگره تجسم عینی خطرناک بودن قوانین مهاجرتی آمریکا است

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۸۸۳

مجری شبکه خبری فاکس نیوز گفت که نماینده ایالت مینه‌سوتا در مجلس نشان می‌دهد که قوانین مهاجرتی در آمریکا اصول این کشور را زیر سؤال می‌برد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «تاکر کارلسون» مجری شبکه خبری فاکس نیوز، شامگاه گذشته -سه‌شنبه- گفت که «ایلهان عمر»، نماینده ایالت مینه‌سوتا در مجلس نمایندگان آمریکا، «اثبات زنده» این نکته است که قوانین مهاجرتی این کشور «خطرناک» هستند. عمر از سومالی به ایالات متحده پناهنده شده است. 

کارلسون با اشاره به سخنان این نماینده کنگره درباره تبعیض در ایالات متحده گفت: «عمر آمریکا را نه ناامید بلکه عصبانی کرده است. این قضیه آدم را نگران می‌کند، نه به این خاطر که عمر عضو کنگره است. ایلهان عمر اثباتی است زنده از این‌که قوانین فعلی مهاجرتی در این کشور بسیار خطرناک هستند.»

وی در ادامه گفت که عمر به‌خوبی نشان می‌دهد که قوانین مهاجرتی در آمریکا اصول این کشور را «زیر سؤال می‌برند.»

مجری شبکه خبری فاکس گفت: «شاید تقصیر خودمان است که انتظار کمی از مهاجران داریم. ما آن‌قدر اعتماد به نفس نداریم تا کاری کنیم آن‌ها در جامعه‌مان ادغام شوند و در نتیجه هیچ‌گاه کاملا احساس نمی‌کنند آمریکایی هستند. شاید ما آدم‌هایی را از کشورهایی وارد می‌کنیم که ارزش‌هایشان در تضاد کامل با ارزش‌ها ما قرار دارد. کسی چه می‌داند مشکل کجاست، اما نهایتا مشکلی وجود دارد و این قضیه نمی‌تواند ادامه داشته باشد. نمی‌توان این مسئله را تحمل کرد.»

وی در ادامه افزود: «هیچ کشوری نمی‌تواند شمار زیادی از مردمی را به مرزهای خود راه دهد که از این خاک متنفرند. مردمان روم آخرین کسی بودند که این قضیه را امتحان کردند. بنابراین، از ایلهان عمر ممنون باشید، حال هرچقدر که می‌خواهد آزاردهنده باشد. او زنگ خطری است زنده و اخطاری است برای باقی ما.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز