خبرگزاری کار ایران

سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

مخزنی از سلاح­‌های استراتژیک داریم/ دستاوردهایمان را به ملت مقاوم یمن اهدا می­‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۹۵

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که این نیروها مخزن استراتژیکی از موشک­‌های بالستیک، بالدار و پهپادها در اختیار دارند که تا سال‌ها برای ادامه مقاومت کفایت می­‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره نت، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در اظهارات مطبوعاتی خود تأکید کرد که دستاوردهای نظامی نیروهای مسلح یمن را به ملت مقاوم هدیه کرده و با اطمینان خاطر به آنها می­‌گوییم که ما با این دستاوردها اعتماد و وحدت و انسجام بین مردم و افراد نظامی را تقویت می‌­کنیم.

وی در ادامه افزود: «باعث افتخار است که بگوییم این صنایع و تولیدات جنگی در زمان تجاوز و محاصره یمن حاصل شده و صنایع نظامی کشور پس از عبور از چندین مرحله و تکیمل روند مراحل تأسیس به مرحله تولید و گسترش رسیده است».

سریع تصریح کرد که صنایع نظامی خود دلیلی بر توانمندی‌­های ملت یمن همراه با سلاح ایمان است.

وی تأکید کرد که این توانمندی‌­ها و مهارت­‌ها مورد تقدیر فرماندهی و آحاد ملت یمن است و نیروهای مسلح به توسعه صنایع نظامی خود در پرتو اهتمام و پیگیری فرماندهی انقلاب افتخار می‌­کند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه افزود: «تجاوز به مردم یمن بخشی از توطئه علیه ملت ماست و ما امروز در خط مبارزه با دشمنان ملت و مزدوران خائن آنان قرار داریم».

وی گفت: «توجه ما به گسترش صنایع نظامی به تجاوز به ملت و سرزمین یمن باز می‌­گردد و این موضوع ما را در مقابل مسئولیت بزرگی قرار می‌­دهد که بر لزوم عمل برای مقابله با تجاوز با انواع مکانیزم‌­های دفاعی ممکن تأکید می­‌کند».

سریع در پایان گفت که این حق هر ملتی ست که در برابر تجاوز و دشمنی ائتلافی قرار گرفته است که بدترین و فجیع­‌ترین جنایت‌­ها را مرتکب شده و شهرها و روستاها و مدارس آن را تخریب و ویران کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز