خبرگزاری کار ایران

سفیر سوریه در هند:

آمریکا سیاست مشخصی در زمینه خاورمیانه ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۰۵۹

سفیر سوریه در هند گفت که پا پس کشیدن ایالات متحده از توافق هسته‌ای با ایران نشان می‌دهد که نه‌تنها واشنگتن به تعهداتش پایبند نیست، بلکه سیاست مشخصی نیز در زمینه خاورمیانه ندارد.

 به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ریاد عباس»، سفیر سوریه در هند، گفت که پا پس کشیدن ایالات متحده از توافق هسته‌ای با ایران نشان می‌دهد که نه‌تنها واشنگتن به تعهداتش پایبند نیست، بلکه سیاست مشخصی هم در زمینه خاورمیانه ندارد.

 عباس در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: «آمریکا تاکنون هیچ سیاست مشخصی در زمینه خاورمیانه ارائه نکرده است، امروز یک حرف می‌زنند و توافق هسته‌ای را امضا می‌کنند و فردایش نظرشان عوض می‌شود. آمریکا هیچ سیاست مشخصی ندارد و به همین خاطر ما با پروژه این کشور در خاورمیانه مخالفیم.»

این دیپلمات گفت که برخلاف آمریکا، روسیه همواره «سیاستی درست و مستقل» را در زمینه منطقه حفظ کرده است و این امر از آغاز به «روابط دوستانه» میان روسیه و سوریه انجامیده است. 

وی در رابطه با حملات رژیم صهیونیستی به حوزه دمشق و حما که به کشته شدن ۱۶ تن انجامید گفت که این اقدام تلاشی بود برای ادامه دادن درگیری‌ها در سوریه. 

عباس گفت که اسرائیل از این‌که متخصصان ایران در نبرد با تروریسم به نیروهای سوری کمک می‌کنند «عصبانی» است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز