خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو:

باید دامنه جنگ احتمالی را به خاک دشمن گسترش دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۴۳۴

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات بی‌اساسی مدعی شد که آزمایش بزرگتر در میدان جنگ است و اسرائیل باید دامنه جنگ احتمالی را به اراضی دشمن گسترش داده و اراضی خود را توسعه دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز -سهشنبه- در اظهاراتی بی اساس در مراسم تقدیر از یگان‌­های نظامی پشتیان رده بالا مدعی شد: «اگر جنگی واقع شود و نیروهای پشتیبان توانایی خود را در جنگ ثابت کنند، جنگ روز غفران خواهد بود. اگر این نیروها بتوانند در سایه شرایط اولیه طاقت‌فرسا به نیروهای نظامی ملحق شوند، جنگ را از حالت تدافعی به حالت تهاجمی سوق می‌­دهند، چنانچه در گذشته توانستیم اوضاع را دگرگون و ظرف مدت سه هفته در حومه قاهره و دمشق قرار داشتیم.»

نتانیاهو در ادامه گزافه‌گوی­ی‌های خود مدعی شد: « ما رژیم کوچکی در منطقه هستیم و هرگاه به دفاع از خود مجبور شویم، باید جنگ را به اراضی دیگر یعنی اراضی دشمن گسترش دهیم. ما ارتش کوچکی نداریم و ارتش نسبتا بزرگی در اختیار داریم اما باید آن را بزرگتر کنیم تا با تهدیدهای کشورهای بزرگ مقابله کنیم، ما باید اراضی خود را هنگام لزوم به قدر توان گسترش دهیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «توان ما در حمایت از اسرائیل در مقابل تهدیدهای دشمنان بالاست. این تهدیدها تمامی ندارد اما ما با تمام قدرت با آنها مقابله می‌­کنیم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز