خبرگزاری کار ایران

انتقاد نتانیاهو از تحریم کنفرانس منامه توسط تشکیلات خودگران فلسطین/ صحبت از احتمال جنگ جدید علیه غزه

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۴۹

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مخالفت تشکیلات خودگردان فلسطین با مشارکت در کارگاه اقتصادی منامه انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صبح امروز -یکشنبه- در آغاز جلسه کابینه این رژیم گفت: «فلسطینی‌­ها بر ادامه جنگ با هر هزینه­‌ای اصرار دارند حتی اگر به ضرر منافعشان باشد، این امر باعث تحقق صلح نمی‌­شود».

نتانیاهو با تقدیر از اظهارات وزیر خارجه بحرین مبنی بر اینکه اسرائیل بخشی از خاور میانه و یهود جزئی از منطقه ماست، تأکید کرد که کشورهایی به دنبال برقراری صلح و تشویق فلسطین به صلح هستند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره جنبش «حماس» گفت که اسرائیل مشکلات ساکنان شهرک­‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را درک می­‌کند و به همین دلیل هفته گذشته تحریم‌­های شدیدی علیه حماس از جمله توقف سوخت از نیروگاه برق اعمال شد و اگر ضرورت اقتضا کند عرصه را بیش از پیش بر این جنبش تنگ خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: «ما به شایعه­‌های کارشناسانی که درباره نحوه تعامل با غزه نصیحت می­‌کنند، اهمیت نمی‌دهیم چرا که این نصایح برای آنها هنگام مسئولیت‌شان کارساز نبود. من مطمئن هستم آنها نخستین کسانی خواهند بود که در صورت تصمیم ما برای حمله نظامی گسترده علیه نوار غزه که ممکن است به انجام آن ناگزیر شویم، از ما انتقاد خواهند کرد». 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز