خبرگزاری کار ایران

رژیم صهیونیستی مدعی شد:

طرح داعش برای منفجر کردن هواپیمای اماراتی را ناکام گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۵۱۴

رژیم صهیونیستی مدعی شده که تلاش گروه تروریستی داعش برای منفجر کردن هواپیمای مسافربری، که عازم پایتخت امارات بود را ناکام گذاشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «شمعون آران» کارشناس رادیو رژیم صهیونیستی در پیامی در توییتر نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل از ناکام ماندن تلاش برای منفجر کردن هواپیمای مسافربری، که عازم ابوظبی، پایتخت امارات بود، خبر داده است.

آران نوشت: به لطف تیم سایبری اسرائیل، نتانیاهو تلاش داعش برای منفجر کردن هواپیمای مسافربری، که از «سیدنی» در استرالیا عازم ابوظبی بود را لو داد.

در حالی‌که مقام‌های استرالیایی یا اماراتی هیچ‌گونه جزئیاتی درباره ناکام ماندن این طرح داعش اعلام نکرده‌اند، آران مدعی شد: «ما درباره این طرح تروریستی به پلیس استرالیا اطلاع‌رسانی کردیم و طرف استرالیایی نیز به نوبه خود مانع از این حادثه شد.»

این کارشناس اسرائیلی در ادامه مدعی شد که تل‌آویو تاکنون به ده‌ها کشور در جهان در خنثی کردن حملات تروریستیِ اینچنینی کمک کرده است.

دادگاه استرالیایی، در اوایل ماه مه، مردی را به اتهام تلاش برای منفجر کردن یک هواپیمای مسافربری، که از طریق جاسازی یک بمب در یک دستگاه چرخ گوشت نقشه کشیده و طراحی کرده بود، محکوم کرد. این هواپیما متعلق به شرکت هوایی «الاتحاد» و مسیر پرواز آن سیدنی به ابوظبی بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز