خبرگزاری کار ایران

جرد کوشنر خطاب به محمد بن سلمان:‌

الان زمان مناسبی برای اعدام نیست!

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۸۶۱

داماد رئیس‌جمهوری آمریکا شخصا تلاش کرد از آغاز موجی تازه از اعدام‌ها در عربستان جلوگیری کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی میدل ایست آی، «جرد کوشنر»، داماد رئیس‌جمهوری آمریکا، شخصا تلاش کرد از آغاز موجی تازه از اعدام‌ها در عربستان جلوگیری کند. این در حالی است آمریکا تلاش دارد ائتلافی را علیه ایران شکل دهد. 

کوشنر در تماس با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان، از او خواست تا موج جدید اعدام‌ها در این کشور را متوقف کند. مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، پس از آن با بن سلمان تماس گرفت که سی‌ان‌ان در گزارشی از احتمال اعدام یک نوجوان به نام «مرتجى قریریص» که در سال ۲۰۱۱ و در سن ۱۰ سالگی بازداشت شده بود خبر داده بود. این خبر را دو منبع آگاه گزارش کردند. 

به گفته منابع آگاه، کوشنر در گفت‌وگوی تلفنی با بن سلمان درباره موج جدید اعدام‌ها هشدار داد و گفت این اقدام به تصویر ریاض در کنگره آمریکا ضربه می‌زند، آن هم در زمانی که کاخ سفید تلاش دارد حمایت نمایندگان علیه ایران را جلب کند. 

یک منبع آگاه گفت: «کوشنر به بن سلمان گفت که نگران است موج جدید اعدام‌ها به تصویر عربستان ضربه بزند و تاثیری منفی بر کنگره بگذارد.»

این منبع همچنین گزارش داد که کوشنر در گفت‌وگو با بن سلمان گفته: «اکنون وقتش نیست. داستان خاشقجی کم‌رنگ شده و شما با این کار تصویر عربستان را نابود می‌کنید.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز