خبرگزاری کار ایران

مقتدی صدر خطاب به تشکل‌های سیاسی:

فقط ۱۰ روز به عبدالمهدی برای تکمیل کابینه مهلت دهید

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۸۱۳

رهبر جریان صدر عراق، تشکل‌های سیاسی را به اعطای مهلت ۱۰ روزه به نخست‌وزیر این کشور برای تکمیل کابینه فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک،‌ «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق با انتشار بیانیه‌ای از تشکل‌های سیاسی این کشور خواست که ۱۰ روز به «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر برای تکمیل کابینه مهلت دهند.

وی از تشکل سائرون خواست که منافع عمومی را رعایت کنند.

صدر در این بیانیه اعلام کرد: «نه تنها شرم آور است که شاهد چنین ضعفی در تصدی مناصب در پارلمان و کابینه و دیگر مناصب به صورت یکسان هستیم،‌ بلکه این ضعف کاملا ممنوع و حرام است، ‌چرا که ماحصل آن، رنج و مصیبت ملت عراق است که از مشکل قطع برق و تحکم برخی افراط‌گرایان وقیح بر سرنوشت خود رنج می‌برند».

وی از ائتلاف سائرون خواست که منافع عمومی را در نظر گیرند، چنانکه در گذشته مورد ظلم و ستم قرار گرفته است... خشنودی خداوند و دوستی مردم اوج افتخار در دنیا و آخرت است.

صدر از تمام تشکل‌های سیاسی خواست که تنها ۱۰ روز به عبدالمهدی برای تکمیل کابینه فرصت دهند.

وی گفت: «عبدالمهدی باید منافع کشور را مورد توجه قرار دهد و انتخاب وی باید بر اساس شایسته‌سالاری و تخصص باشد که در غیر این صورت از او حمایت نخواهیم کرد».

رهبر جریان صدر عراق بر لزوم سرعت عمل نمایندگان پارلمان برای رأی‌گیری در کمیسیون‌های باقی مانده تأکید کرد و گفت که در غیر این صورت اقدام دیگری انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز