خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۲۴ ساعت گذشته؛

درگذشت محمد مرسی/ ابراز تاسف ماکرون از تصمیم ایران برای عبور از سقف ذخایر اورانیوم غنی‌شده/ واکنش ترامپ به تصمیم برجامی ایران

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۴۱

درگذشت رئیس‌جمهوری پیشین مصر هنگام برگزاری جلسه محاکمه‌اش، ابراز تاسف رئیس‌جمهوری فرانسه از تصمیم ایران برای عبور از سقف ذخایر اورانیوم غنی‌شده و اعلام وضعیت اضطراری در مصر از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزارت خارجه چین اعلام کرد که این کشور خواستار انجام تحقیقات کامل و مستقل برای روشن شدن ابعاد حادثه پنجشنبه گذشته در دریای عمان است.

- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان این‌که ایران همواره به تعهدات برجامی خود پایبند بوده است، اعلام کرد که اتحادیه اروپا انتظار دارد تهران در آینده نیز روند مشابهی را در پیش بگیرد.
- رئیس‌جمهوری پیشین مصر هنگام برگزاری جلسه محاکمه‌اش درگذشت.

- رئیس‌جمهوری فرانسه از تصمیم ایران برای عبور از سقف ذخایر اورانیوم غنی‌شده ابراز تاسف کرد و گفت که پاریس همچنان به گفت‌وگو با تهران و هم‌پیمانانش برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه ادامه می‌دهد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا به تصمیم ایران برای افزایش ذخایر اورانیوم خود واکنش نشان داد.

- دولت مصر در پی درگذشت رئیس‌جمهوری اسبق مصر در این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد.

- سخنگوی دولت آلمان در واکنش به تصمیم ایران برای افزایش ذخایر اورانیوم غنی‌شده خود، گفت که خواستار پایبندی کامل ایران به تعهداتش است.

- منطقه یورو در نظر دارد برای افزایش میزان رقابت اقتصادی و افزایش شاخص رشد بسته‌های مالی را به بازار تزریق کند که پیش‌بینی می‌شود میزان تورم را تا دو درصد افزایش دهد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز