خبرگزاری کار ایران

احتمال از سرگیری جلسات مطبوعاتی روزانه کاخ سفید پس از استعفای سندرز

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۰۲۳

خبر کناره‌گیری سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، بحث هایی را درباره برگزاری جلسات روزانه با خبرنگاران به وجود آورده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، خبر کناره‌گیری «سارا سندرز»، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، بحث‌هایی را درباره برگزاری جلسات روزانه با خبرنگاران به وجود آورده است. 

برخی مقام‌های کاخ سفید معتقدند که این جلسات روزانه که به مدت ۹۴ روز تا زمان استعفای سندرز برگزار نمی‌شد، ابزار قدرتمندی است برای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، تا در ماراتن انتخاباتی ۲۰۲۰ از رقبایش پیشی بگیرد. یکی از افرادی که به برگزاری مجدد این جلسات صرار دارد «میک مولوینی»، رئیس کارکنان کاخ سفید است که از سخنگوی مطبوعاتی انتظار دارد نقش پررنگ‌تری در رساندن پیام کاخ سفید به رسانه‌ها ایفا کند. وی افزود که برگزاری دست کم یک جلسه روزانه با رسانه‌ها از وظایف فردی است که جای سارا سندرز را می‌گیرد. 

از سوی دیگر، بسیاری استدلال می کنند که ترامپ هیچ‌گاه علاقه‌ای به برگزاری این جلسات روزانه نداشت و ترجیح می‌داد این کار را از طریق حساب توئیتری خودش انجام دهد. 

انتظار می‌رود تا زمان انتخاب جانشین سندرز، این سمت را «هوگان گیدلی» معاون سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در اختیار بگیرد. این خبر را دو مقام کاخ سفید اعلام کردند. آنها همچنین گفتند که ترامپ ترجیح می دهد یک زن این مقام را در دست گیرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز