خبرگزاری کار ایران

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گزارش داد:

عملیات مجدد در فرودگاه بین المللی «ابها» / فعالیت ناوگان هوائی فرودگاه متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۴۳۷

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که پهپادهای «قاصف کی ۲» بامداد روز گذشته -جمعه- رادارهای ناوگان هوائی فرودگاه «ابها» را با موفقیت مورد هدف قرار دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که پهپادهای نوع «قاصف کی ۲» روز گذشته- جمعه- در دومین عملیات، ناوگان رادارهای  فرودگاه «أبها» را مورد هدف قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات موفقیت آمیز بوده و فعالیت فردوگاه را متوقف کرده است، گفت: «این عملیات در پاسخ به تجاوز چندین ساله و محاصره مردم یمن صورت گرفته است». 

سریع در صفحه فیسبوک با تکذیب ادعاهای عربستان درباره هدف قرار دادن پهپادها نوشت که این ادعاها بی پایه و اساس است و این پهپادها به دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند. 

وی دوباره تأکید کرد که فرودگاه‌ها و مواضع نظامی دشمن ناامن شده و عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی  مادامی که تجاوز و محاصره ادامه داشته باشد، روز به روز بیشتر خواهد شد. 

سریع مجددا از شرکت‌های هواپیمائی و شهروندان خواست که از فرودگاه‌ها و مواضع نظامی که اهداف مشروع آنها هستند،‌ دور شوند. 

گفتنی است که یگان موشکی جنبش انصار الله در تاریخ ۱۲ ژوئن فرودگاه أبها را با موشک «کروز» به طور دقیق مورد هدف قرار داد و یک منبع نظامی از تعطیلی ناوگان هوائی پس از این حادثه خبر داد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز