خبرگزاری کار ایران

عدم شفافیت مالی در یکی از شرکت‌های سهامی جرد کوشنر

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۶۶

مدارک شرکت کادره نشان از آن دارد که سرمایه‌گذارانی در خارج کشور مبالغ هنگفتی را از زمان پیوستن داماد رئیس‌جمهوری آمریکا به تیم او به این شرکت اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، یک شرکت املاک و مستغلات که «جرد کوشنر»، داماد رئیس‌جمهوری آمریکا، مالک بخشی از آن است از زمان رسیدن او به پست مشاور ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا از طریق سرمایه‌گذارانی نامشخص تامین مالی می‌شده است. 

مدارک شرکت کادره نشان از آن دارد که سرمایه‌گذارانی در خارج کشور ۹۰ میلیون دلار را از زمان پیوستن کوشنر به تیم ریاست‌جمهوری آمریکا به این شرکت اختصاص داده‌اند. این مبالغ از طریق شعبه شرکت سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس در جزایر کیمن انتقال داده شده است. جزایر کیمن گریزگاه مالیاتی است و اطلاعات شرکت‌های فعال در آن را حفظ می‌کند. 

کوشنر پس از پیوستن به تیم مشاوره‌ای ترامپ بخشی از سهام‌ خود در این شرکت را فروخت، اما بخشی از آن را نگاه داشت. ارزش سهم او در این شرکت اکنون ۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. 

این امر سبب می‌شود پرسش‌هایی درباره شفافیت‌های مالی این شرکت ایجاد شده و به نزاع‌هایی پنهان در داخل آن بینجامد. 

«جسیکا تیلیپمان»، مدرس حقوق در دانشگاه جورج واشنگتن، گفت: «این قضیه ممکن است این شک را ایجاد کند که او به‌شکلی ناشایست از تاثیرگذاری خود بهره برده باشد.»

کاخ سفید، وکیل کوشنر و همچنین سخنگوی شرکت کادره از اظهار نظر در این‌باره خودداری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز