خبرگزاری کار ایران

ترور یک مقام جنبش اسلامی در لبنان توسط عناصر مسلح ناشناس

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۶۹۷

جنبش اسلامی در لبنان امروز -دوشنبه- اعلام کرد که عناصر مسلح ناشناس یک مقام این جنبش را در منطقه «شبعا» واقع در جنوب لبنان ترور کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از عربی ۲۱،‌ جنبش اسلامی در لبنان امروز- دوشنبه- اعلام کرد که عناصر مسلح ناشناس، عصر روز گذشته یک مقام این جنبش را در منطقه «شبعا» واقع در جنوب لبنان ترور کردند.

این جنبش در بیانیه‌­ای اعلام کرد: «دست نیرنگ و خیانت و فتنه، محمد قاسم الجرار مسئول روابط عمومی جنبش اسلامی در حاصبیا و مسئول منطقه شعبا را هنگام انجام مأموریت در مقابل کلینیک پزشکی الرحمة ترور کرد».

در این بیانیه، جرار به عنوان مبارز ثابت‌قدمی توصیف شده است که جان خود را برای ثبات کشورش و برای ارائه خدمات اجتماعی و بهداشتی و پزشکی و امدادی به هر دردمند و نیازمندو زن و پیر و جوان عطا کرده است.

فعالان شبکه‌­های اجتماعی فیلمی را از دوربین‌­های کنترل واقع در نزدیکی این کلینیک منتشر کردند که نشان می­‌دهد جرار مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفته است. نیروهای امنیتی وارد این مکان شده و روند تحقیق از این حادثه را آغاز کرد­ه­‌اند. ارتش لبنان حالت محاصره امنیتی در این منطقه اعلام کرده است.

جرار به فعالیت در زمینه امداد رسانی به آوارگان سوری مشهور است؛ درست زمانی که لبنان شاهد تشدید نژاد پرستی علیه آوارگان توسط برخی احزاب و افراد سیاسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز