خبرگزاری کار ایران

بوریس جانسون تلفن را روی ترامپ قطع کرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۸۷

وزیر خارجه پیشین بریتانیا اعلام کرد که کسی با او تماس گرفت و مدعی شد که تلفنچی «داونینگ استریت» است و رئیس‌جمهوری آمریکا در آن سوی خط منتظر اوست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی پولیتیکو، «بوریس جانسون» وزیر خارجه پیشین بریتانیا، گفت که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، طی سفرش به این کشور به او تماس گرفته بود. جانسون همچنین گفت چون گمان می‌کرده این تماس سرکاری است، تلفن را روی رئیس‌جمهوری ایالات متحده قطع کرده است.

وزیر خارجه پیشین بریتانیا در گفت‌وگو با روزنامه «ساندی تایمز» اعلام کرد که کسی با او تماس گرفت و مدعی شد که تلفنچی داونینگ استریت است.

وی گفت: «کسی با لهجه ایرلندی به من زنگ زد و خود را تلفنچی شماره ۱۰ معرفی کرد و گفت که رئیس‌جمهوری آمریکا آن سوی خط منتظر است و می‌خواهد او تماس او را به من وصل کند.»

جانسون در ادامه گفت: «من هم سریع فکری کردم و گفتم: "به شنونده‌هایتان در رادیو کیلکنی بگویید که نمی‌شود سر من کلاه گذاشت".»

وی افزود که پس از این سخنان گوشی را قطع کرده و با دفتر تلفنچی شماره ۱۰ تماس گرفته و فهمیده که «واقعا ترامپ آن سوی خط بوده است».

این دو نفر در نهایت توانستند با یکدیگر گفت‌وگو کنند. جانسون گفت که ترامپ «نه‌تنها برای من آرزوی موفقیت کرد بلکه گفت که بنا دارد همکاری اقتصادی با ما را افزایش دهد و به توافقی منصفانه در این زمینه برسد».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز