خبرگزاری کار ایران

قدردانی رهبر انصارالله از مشارکت گسترده مردم یمن در راهپیمائی روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۶۲

رهبر جنبش انصار الله یمن از حضور و مشارکت گسترده مردم این کشور در روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن روز گذشته -شنبه- در سخنرانی خود به مناسبت ماه رمضان گفت: «حضور ملت ما در روز جهانی قدس کاملا متمایز بود و می­‌توانیم بگوییم که این حضور در صدر مشارکت کشورهای عربی و اهتمام به این موضوع قرار داشت».

وی در ادامه افزود:‌ «خداوند را شاکر هستیم که به مردم توفیق حضور گسترده و عالی در روز جهانی قدس عطا کرد».

عبدالملک الحوثی تأکید کرد که این نوع تعامل مردم یمن با موضوعات بزرگ و سرنوشت‌ساز که از ایمان ما سرچشمه می‌­گیرد،‌ موضوع عجیبی نیست.

وی افزود که ما در معرض توطئه‌چینی دشمنان اسلام قرار داریم و معامله قرن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا که در پی اهداف شومی چون نابودی مسأله فلسطین با همکاری متحدان عرب و صهیونیست خود بوده در صدر این توطئه­‌ها قرار دارد.

رهبر انصار الله یمن دوباره تأکید کرد: «موضوع ملت ما در روز جهانی قدس بسیار مهم و تعبیر ایمان آنها و برائت از دشمنان و تمسک به حق و یاری مردم مظلوم فلسطین بوده است».

وی در پایان با اشاره به این‌که حضور در خیابان­‌ها در استان الحدیده برای گرامیداشت روز جهانی قدس به رغم گرمای شدید بسیار گسترده بود، از خداوند خواست که تمام شرکت‌کنندگان در روز قدس که در عین روزه­‌داری و تحت شرایط دشوار اقتصادی و تجاوز دشمن به خیابان‌ها آمدند را پاداش عطا فرماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز