خبرگزاری کار ایران

وکیل کاخ سفید سمت خود را ترک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۶۱

وکیل کاخ سفید در ماه جاری میلادی سمت خود را ترک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، «امت فلود» وکیل کاخ سفید، در اواخر ماه جاری میلادی سمت خود را ترک خواهد کرد. این خبر را «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -شنبه- اعلام کرد. امت فلود مسئول بررسی مسائل مربوط به پرونده «رابرت مولر» دادستان ویژه دست داشتن روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، بود. 

ترامپ در پیامی توئیتری عنوان کرد: «امت فلود که برای کمک به من در گزارش مولر به کاخ سفید آمد، در تاریخ ۱۴ ژوئن سمت خود را ترک خواهد کرد. کار او خوب بود. هیچ تبانی و مانع‌تراشی در کار نبود. پرونده بسته شده است! امت دوست من است و از کار خوبش متشکرم.»

فلود از زمان استعفای «تای کوب» وکیل پیشین کاخ سفید، در سال گذشته میلادی در این سمت مشغول به فعالیت بود. 

یک منبع آگاه به سی‌ان‌ان گفت که فلود و ترامپ روز جمعه در اتاق بیضی با یکدیگر دیدار کردند تا زمان خروج او از کاخ سفید را مشخص کنند. 

این منبع گفت که «نقش فلود از زمان انتشار گزارش مولر رو به افول گذاشته بود.»

وی همچنین افزود: «مولر گفته بود که تحقیقات او تمام شده و می‌خواهد به زندگی شخصی‌اش بازگردد. بدین ترتیب، امت نیز از کار خود کنار خواهد رفت.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز