خبرگزاری کار ایران

برایان هوک مدعی شد:

واکنش نظامی آمریکا در صورت حمله ایران به منافع این کشور در منطقه/ واشنگتن اینستکس را تحریم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۶۸۴

رییس گروه اقدام علیه ایران گزافه‌گویی کرده و برخلاف اظهارات مقام‌های ارشد‌ ایالات متحده، ایران را به اقدام نظامی تهدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «برایان هوک» رییس گروه اقدام علیه ایران امروز-پنجشنبه- مدعی شد هرگونه حمله ایران به منافع ایالات متحده در منطقه خاورمیانه با واکنش نظامی آمریکا مواجه خواهد شد.

هوک در حالی گزافه‌گویی کرده و ایران را تهدید کرد که مقام‌های ارشد‌ دولت آمریکا مانند «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه و «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری این کشور بارها تاکید کرده‌اند به دنبال جنگ و درگیری نظامی با ایران نیستند.

رییس گروه اقدام علیه ایران گفت: «اگر به ما حمله شود، با حمله نظامی پاسخ خواهیم داد. نیروهایمان را مجددا به منطقه اعزام کرده‌ایم. فکر می‌کنیم که این کار اثر بازدارنده داشته است.»

وی افزود که آمریکا در انتظار نتیجه تحقیقات درباره حمله‌های اخیر به تانکر‌های نفتی در آب‌های امارات است.

برایان هوک در ادامه گفت که در صورت اجرایی شدن اینستکس-ساز و کار مالی اروپا برای دور زدن تحریم‌های مالی آمریکا علیه ایران- واشنگتن این ساز و کار مالی را تحریم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز