خبرگزاری کار ایران

ثبات بهای طلا همزمان با افزایش ارزش دلار در سایه نگرانی‌های تجاری

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۵۴۲

بهای طلا امروز- پنجشنبه- همزمان با افزایش نرخ دلار در سایه افزایش تنش‌های تجاری آمریکا و چین ثابت ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز،‌ بهای طلا امروز- پنجشنبه- همزمان با افزایش نرخ دلار به دنبال تشدید تنش‌های تجاری چین و آمریکا ثابت ماند. این در حالی است که سرمایه‌گذاران این فلز زرد پس از تأکید شورای بانک مرکزی آمریکا بر عدم تغییر نرخ بهره به دنبال اتخاذ جهت و رویکردی مناسب هستند.

هر اونس طلا در معاملات آنی امروز رأس ساعت پنج و ۱۷ دقیقه به وقت محلی معادل هزار و ۲۷۳ دار و ۱۵ سنت ثابت ماند. طلا روز سه شنبه گذشته پایین ترین سطح از ماه می را با ارزشی معادل هزار و ۲۶۸ دلار و ۹۷ سنت تجربه کرد. 

قراردادهای آتی طلا در آمریکا با یک دهم درصد کاهش به هزار و ۲۷۲ دلار و ۶۰ سنت در هر اونس رسید. 

«نیکلاس فربل» مدیر کل شرکت «ای بی سی پلیون» گفت: «تاثیر تنش تجاری آمریکا و چین در کوتاه مدت شاخص دلار را به طور کل بالا می‌برد اما بهای طلا را تقویت نمی‌کند».

آمریکا در حال بررسی اعمال تحریم‌های مشابه شرکت هوآوری بر شرکت «هایک ویژن» سازنده تجهیزات نظارت تصویری به دلیل نحوه برخورد پکن با اقلیت «اویغورها» است.

شاخص دلار در مقابل شش ارز اصلی رقیب با یک دهم درصد افزایش به بالاترین سطح خود در ماه جاری نزدیک شد. 

ارزش سهام آسیا امروز در سایه نگرانی‌ها از نزاع تجاری چین و آمریکا کاهش پیدا کرد.

از بین دیگر معادن نفیس نیز نقره با یک دهم درصد کاهش به ۱۴ دلار و ۴۲ سنت در هر اونس رسید و پالادیوم با پنج دهم درصد کاهش به هزار و ۳۰۸ دلار در هر اونس رسید.

پلاتین نیز پس از تجربه پایین‌ترین سطح از تاریخ ۱۵ فوریه معادل ۷۹۲ دلار امروز در نقطه ۷۹۹ دلار و دو سنت ثابت ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز