خبرگزاری کار ایران

رهبر انصارالله یمن: سعودی­‌ها به ما دروغ می‌­بندند

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۱۲۵

رهبر جنبش انصار الله یمن شایعات اخیر رسانه­‌ها مبنی بر هدف قرار دادن مکه مکرمه با دو موشک توسط این جنبش را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن روز گذشته- سه‌شنبه- طی سخنانی گفت: «حملات ارتش و کمیته­‌های مردمی وابسته به این جنبش که همیشه در چارچوب مبانی اخلاقی و قانونی ملت یمن است، به ترتیب و با شجاعت و وضوح کامل اعلام می‌شود».

وی تأکید کرد که شایعه‌­های موجود در رسانه­‌های سعودی مبنی بر هدف قرار دادن مکه مکرمه افترا، تهمت و دروغ وحشتناک است».

سفارت عربستان در واشنگتن روز دوشنبه گذشته اعلام کرد که پدافند هوائی این کشور با دو موشک شلیک شده از سوی نیروهای انصار الله یمن به مکه مقابله و آن را خنثی کرده است اما «یحیی سریع» سخنگوی نظامی جنبش انصارلله این ادعا را تکذیب کرد.

پهپادهای انصار الله هفته گذشته دو ایستگاه پمپاژ نفت در دو استان «عفیف» و «الدوادمی» در منطقه ریاض را مورد هدف قرار دادند.

جنبش انصار الله مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت و به دنبال آن پادشاه سعودی از سران عرب برای حضور در دو نشست منطقه‌ای- عربی در پایان ماه جاری برای بررسی تهدیداتی که منطقه با آنها مواجه است، دعوت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز