خبرگزاری کار ایران

تصویب بودجه‌ ۶۹۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری پنتاگون

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۱۱۳

بودجه فعلی پنتاگون برای برنامه‌هایی چون عملیات و حراست، فعالیت‌های آمادگی، تحقیق و توسعه، نوسازی تجهیزات و برنامه‌های سلامت و کیفیت زندگی برای اعضا و خانواده‌های نظامیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان آمریکا برای سال مالی ۲۰۲۰ بودجه‌ای ۶۹۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری را برای پنتاگون تصویب کرد. این کمیته با اعلام این خبر گزارش داد که این طرح با ۳۰ رای موافق در برابر ۲۲ رای مخالف تصویب شد. 

در بیانیه این کمیته آمده است: «در مجموع، این مصوبه ۶۹۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بنا به صلاحدید خود در اختیار وزارت دفاع قرار می‌دهد... این معادل با افزایش ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلاری در مقایسه با بودجه در سال مالی ۲۰۱۹ است. میزان بودجه امسال هشت میلیارد دلار از آنچه دولت ایالات متحده خواستار آن بود کمتر است.»

در این بیانیه همچنین آمده است که این بودجه برای برنامه‌هایی چون عملیات و حراست، فعالیت‌های آمادگی، تحقیق و توسعه، نوسازی تجهیزات و برنامه‌های سلامت و کیفیت زندگی برای اعضا و خانواده‌های نظامیان در نظر گرفته شده است. 

هزینه عملیات آمریکا در خارج،‌ مانند افغانستان و عراق، در بودجه‌ای جداگانه لحاظ می‌شود. 

این بودجه همچنین نشان‌دهنده افزایش اختلاف میان مجلس نمایندگان آمریکا و «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور، است، چراکه در این بودجه امکان انتقال پول از وزارت دفاع برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک سلب شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز