خبرگزاری کار ایران

مقابله پدافند هوائی سوریه با اهداف دشمن اسرائیلی در قنیطره

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۳۰۶

یک منبع نظامی ارتش سوریه تصریح کرد که پدافند هوائی ارتش اهداف دشمن را که از جانب قنیطره آمده بودند، کشف و آنها را خنثی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، یک منبع نظامی ارتش سوریه از مقابله پدافند هوائی ارتش با اهداف دشمن متخاصم از سوی منطقه «قنیطرة» خبر داد. 

خبرنگار سانا گزارش داد که پدافند هوائی ارتش سوریه «اجسام نورانی» را که از سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده بودند، هدف قرار دادند و تعدادی از آنها را ساقط کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد که سامانه ضد موشکی سوریه اهداف دشمن متخاصم در جنوب غرب دمشق را خنثی کردند.

خبرنگار اسپوتنیک در قنیطره گزارش داد که اندکی قبل به دنبال  مقابله پدافند هوائی ارتش سوریه با حملات موشکی دشمن در آسمان جولان اشغالی چند انفجار این استان را لرزاند. 

یک منبع نظامی تأکید کرد که چهار موشک زمین به هوا توسط سامانه دفاع هوائی ارتش سوریه در حومه دمشق شلیک شد و با اهداف دشمن در آسمان قنیطره در نزدیکی مرزهای اداری با جولان اشغالی مقابله کرد. 

این منبع افزود که با شش هدف دشمن مقابله شده و تعدادی از آنها ساقط شدند. 

منبع مذکور گزارش داد که اهداف دشمن پیش از مقابله سلاح زمینی ارتش سوریه از طریق سرزمین‌های اشغالی از فراز منطقه بین المللی «عاذله» واقع در شمال قنیطره عبور کردند. 

یک مقام نظامی بلند پایه سوریه نیز گزارش داد «در حال حاضر نیازی به استفاده از سامانه دفاع موشکی «اس- ۳۰۰» برای مقابله با حمله صهیونیست‌ها به خاک سوریه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز