خبرگزاری کار ایران

یک خانواده قربانی حمله ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به صنعا

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۶۰

شاهدان عینی گزارش دادند که یک خانواده ۶ نفره از جمله ۴ کودک در حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی - اماراتی به منطقه مسکونی در صنعاء کشته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، شاهدان عینی گزارش دادند که به دنبال حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به یک منطقه مسکونی در مرکز صنعاء، یک خانواده ۶ نفره از جمله ۴ کودک قربانی شدند. 

«کامل العمری» نویسنده یمنی نوشت: «این حمله به منطقه پرجمعیت الرباط صورت گرفت که علاوه بر آن موجب زخمی شدن ۱۰ نفر و تخریب بسیاری از منازل و ایجاد وحشت بین مردم شد.»

شمار قربانیان حمل‌های اخیر ائتلاف متجاوز به صنعاء تاکنون به ۸ نفر افزایش یافته و این حملات مواضع نظامی و مناطق مسکونی را  همزمان مورد هدف قرار داده است. 

ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هم از آغاز عملیات نظامی علیه مواضع جنبش انصارالله به منظور سلب قدرت آنان در انجام عملیات نظامی دیگر خبر داده است.

هواپیماهای ائتلاف، مناطق دیگری همچون «دارالرئاسة»،‌ «جبل عطان» و ‌«نقم» را مورد هدف قرار داده‌اند. 

ساکنان محلی تأکید کردند که یکی از موشک‌های ائتلاف متجاوزان به منزلی در کوی «الرقاص» در صنعاء اصابت کرده و هنوز جزئیاتی از میزان خسارت‌ها ارائه نشده است. 

این بمباران ائتلاف متجاوز، دو روز پس از هدف قرار گرفتن تأسیسات حیاتی عربستان توسط پهپادهای جنبش انصار الله صورت گرفته است. 

این نخستین باری نیست که ائتلاف متجاوز منازل مسکونی را مورد هدف قرار می‌دهد، سه روز پیش هم در حمله هوایی ائتلاف به منزلی در منطقه «قعطبة» واقع در استان «الضالع»‌، سه غیرنظامی از جمله یک زن کشته و ۱۲ نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز