خبرگزاری کار ایران

رژیم‌صهیونیستی به نقض حقوق بشر در زندان‌هایش اعتراف کرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۴۸۵

دفتر حقوقی وابسته به وزارت به اصطلاح دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قوانین در زندان‌های این رژیم، نقض شده و محبوسان در شرایط غیرانسانی نگهداری می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، دفتر حقوقی وابسته به وزارت به اصطلاح دادگستری رژیم‌صهیونیستی امروز-یکشنبه-پس از بازدید بازرسان در سال‌های ۲۰۱۷-۲۰۱۸ از ۱۹ زندان این رژیم، اعلام کرد: «در زندان‌های اسرائیل موارد نقض قوانین دیده و محبوسان در شرایط غیرانسانی نگهداری می شوند.»

به گزارش روزنامه هآرتص، بازرسان اعلام کردند: «محبوسان در زندان‌های اسرائیل با سخنان تحقیرآمیز، خوابیدن بر روی زمین به دلیل جمعیت زیاد، بسته شدن دست بر روی سر با دستبند و بازرسی بدون دلیل به صورت برهنه مواجه می شوند.»

آنها اضافه کردند: «محیط زندان‌ها مناسب نیست، حقوق اسیران و زندانیان روزانه نقض می‌شود. بازرسی بدون دلیل از آنان به صورت برهنه برخلاف قوانین رژیم‌صهیونیستی است. اینگونه بازرسی‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی، مکررا انجام می شود.»

بازرسان افزودند: «در یک روز در زندان «آیالون» ۵۰ مورد بازرسی بدنی زندانیان به صورت برهنه ثبت شده است. فلسطینیان در زندان‌های «اوفر» و «مگیدو» در نزدیکی رام الله به دلیل نبودن فضای کافی بر روی زمین می خوابند.»

بر اساس اعلام مقامات رسمی فلسطین نزدیک به ۵۰۰ نفر تحت عنوان بازداشت اداری در زندانهای اسرائیل به سر می برند. همچنین پنج هزار و ۷۰۰ فلسطینی از جمله ۲۳۰ کودک زندانی رژیم‌صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز