خبرگزاری کار ایران

شهردار لندن:

ترامپ هم‌سطح بوش و اوباما نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۲۵۷

شهردار لندن گفت با نحوه حرف زدن رئیس‌جمهوری آمریکا درباره زنان مشکل دارد وی به هیچ عنوان در حد و اندازه دو رئیس‌جمهوری پیشین این کشور نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری فاکس نیوز، «صادق خان» شهردار لندن، گفت که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، با دیگر رؤسای جمهور این کشور «در یک سطح» قرار ندارد. این در حالی است که ترامپ بناست ماه آینده میلادی به بریتانیا سفر کند. 

خان در گفت‌وگویی رادیویی در واکنش به برنامه ترامپ برای سفر به بریتانیا گفت: «البته که باید با رئیس‌جمهوری آمریکا رابطه نزدیکی داشته باشیم، اما انباید برایش فرش قرمز پهن کرد و نیازی هم به برپایی ضیافت نیست.»

شهردار لندن گفت: «تاریخ به ما می‌گوید که اخیرا تنها دو نفر از رؤسای جمهوری آمریکا از بریتانیا به‌طور رسمی دیدار کرده‌اند.»

وی افزود: «به گمانم ترامپ در سطح آن دو نفر نیست». اشاره شهردار لندن به «جورج بوش» و «باراک اوباما»، رؤسای جمهوری پیشین آمریکا بود که اولی در سال ۲۰۰۳ و دومی در سال ۲۰۱۱ به بریتانیا سفر کرده بودند. 

خان گفت که در صورت برگزاری ضیافت شام در آن حضور نخواهد یافت و عنوان کرد که «جرمی کوربین»، رهبر حزب کارگر این کشور، نیز در آن شرکت نخواهد داشت. 

صادق خان گفت که با نحوه حرف زدن ترامپ درباره زنان مشکل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز