خبرگزاری کار ایران

نواز شریف به زندان بازگشت

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۱۶۹

نخست‌وزیر پیشین پاکستان که پیش از این به طور موقت برای درمان آزاد شده بود، برای گذراندن ادامه حکم هفت ساله‌اش به اتهام فساد به زندان بازگشت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گریتر کشمیر، «نواز شریف» نخست‌وزیر پیشین پاکستان، روز گذشته -چهارشنبه- در میان استقبال شمار زیادی از هوادارانش برای گذراندن حکم هفت ساله‌اش به اتهام فساد به زندان بازگشت. وی پیش از این به دلایل پزشکی به مدت شش هفته به قید ضمانت آزاد شده بود. 

در ۲۶ مارس، دیوان عالی پاکستان حکم هفت ساله زندان شریف را به حالت تعلیق درآورد و با آزادی شش هفته‌ای او با این تضمین که از کشور خارج نشود، موافقت کرد. 

ماه گذشته میلادی، این نخست‌وزیر پیشین ۶۹ ساله، از دادگاه درخواست کرد که برای درمان از کشور خارج شود. این درخواست اما با رای منفی دادگاه مواجه شد. 

روز سه‌شنبه، شریف با همراهی دخترش و صدها نفر از کارکنان حزب مسلم لیگ شاخه نواز به سوی زندان کوت لاکپات به راه افتاد. 

ازدحام جمعیت همراه شریف باعث شد که مسیر ۳۰ دقیقه‌ای محل اقامت شریف تا زندان بدل به مسیری چهار ساعته شود. 

شریف در پیامی به هوادارانش گفت: «کلمات از بیان تشکر از افردی که برای اعلام همبستگی، من را همراهی کردند، قاصر هستند. نیمه‌شب است و هنوز آنها با من هستند. صحنه زیبایی است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز