خبرگزاری کار ایران

اسپوتنیک گزارش می‌دهد؛

ترزا می تا پیش از ماه سپتامبر از قدرت کنار نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۸۴۵

نخست‌وزیر بریتانیا تا ماه سپتامبر در قدرت باقی خواهد ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا تا زمان کنفرانس حزب محافظه‌کار در ماه سپتامبر در قدرت خواهد ماند. این خبر را روزنامه تایمز گزارش کرد.

روز گذشته، «گراهام بردی»، رئیس کمیته ۱۹۹۲ [کمیته اعضای خصوصی حزب محافظه‌کار]، از نخست‌وزیر بریتانیا خواست تا پیش از تعطیلی موقت پارلمان در ماه جولای زمانی برای استعفای خود مشخص کند. وی در عین حال اعلام کرد که در حال کار روی ضرب‌الاجلی جدید برای پایان دادن به بحران برگزیت است؛ امری که معنایی ندارد جز آن‌که دست کم تا چهار ماه آینده می همچنان بر مسند قدرت باقی خواهد ماند. 

به گزارش تایمز، چنانچه نخست‌وزیر نتواند عزمش برای کناره‌گیری از قدرت را تا میانه ماه جولای اعلام کند، اعضای این کمیته نخواهند توانست تا ماه سپتامبر و بازگشت به پارلمان درباره گزینه جدید رهبری این حزب رای‌گیری کنند.  

این قضیه باعث خشم اعضای این کمیته شده و آنها بناست امروز -چهارشنبه- با یکدیگر دیدار و درباره تغییر قوانین حزب در این زمینه رایزنی کنند. 

یکی از هواداران ارشد می گفت که «هرگونه تلاش» برای تغییر قوانین حزب با «چالش‌های جدی مواجه خواهد شد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز