خبرگزاری کار ایران

استعفای دسته‌جمعی شماری از اقتصاددانان کاخ سفید

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۵۹

شش اقتصاددان در دپارتمان تحقیقات کشاورزی در ماه گذشته میلادی از سمت‌های خود در دولت آمریکا استعفا دادند و شمار بیشتری نیز بنا دارند اقدام مشابهی را انجام دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، اقتصاددانان دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، پس از آن‌که به خاطر گزارش‌هایشان درباره ضررهای سیاست تجاری او بر حیات کشاورزان مورد غضب واقع شدند، از سمت‌های خود استعفا داده‌اند. 

شش اقتصاددان در دپارتمان تحقیقات کشاورزی در ماه گذشته میلادی از سمت‌های خود در دولت ترامپ استعفا دادند و شمار بیشتری نیز بنا دارند اقدام مشابهی را انجام دهند. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که سرویس تحقیقات اقتصادی گزارشی را منتشر کرد که براساس آن قانون جدید مالیاتی جمهوری‌خواهان، تنش‌های تجاری به بار آمده از سیاست‌های ترامپ و دیگر اقدام‌های او به اقتصاد کشاورزان آمریکایی آسیب رسانده است. 

این گزارش نشان می‌دهد که از سال ۲۰۱۳ درآمد کشاورزان ۵۰ درصد کاهش داشته است و بیش از نیمی از خانوارهای کشاورز در سال‌های گذشته شاهد درآمد منفی بوده‌اند. 

 یک منبع در سرویس تحقیقات اقتصادی گفت: «دولت از برخی از این یافته‌ها استقبال نکرد و به آن واکنش نشان داد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز