خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت دفاع آمریکا:

می‌خواهیم ایران از ایجاد هرگونه تنش خودداری کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۰۹۲

سرپرست وزارت دفاع آمریکا مدعی شد که ناو هواپیمابر این کشور برای مقابله با تهدید‌های ایران به خلیج‌فارس اعزام شده است.

به گزارش ایلنا، «پاتریک شاناهان» سرپرست وزارت دفاع آمریکا امروز-دوشنبه- مدعی شد ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن» برای مقابله با تهدید‌های ایران به خلیج‌فارس اعزام شده است.

شاناهان در توییترش نوشت: «شب گذشته دستور اعزام ناوگان آمریکا به خلیج‌فارس را صادر کردم. این کار به دلیل تهدید‌های جدی نیروهای ایرانی انجام گرفت.»

وی افزود: «از ایران می‌خواهیم از ایجاد هرگونه تنش خودداری کند. هر حمله‌ای به نیرو‌های آمریکایی و مواضع آمریکا را از چشم ایران می‌بینیم.»

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا صبح امروز در یک بیانیه مکتوب نوشت: کشتی‌ها و هواپیماها با هدف ارسال پیامی واضح و بی‌تردید به حکومت ایران مبنی بر این که هر گونه حمله به منافع آمریکا یا متحدانمان با شدت عملی بی امان مواجه خواهد شد به کار گرفته شده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است:  آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست اما ما آمادگی کامل داریم تا به هر گونه حمله‌ای چه از سوی نیروهای نیابتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا نیروهای نظامی قانونی ایران پاسخ دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز