خبرگزاری کار ایران

ترامپ: قاطعانه از اسرائیل در برابر فلسطین حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۶۳۷

رئیس جمهوری آمریکا عصر روز گذشته- یکشنبه- از حمایت کامل خود از اسرائیل در برابر محور مقاومت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا عصر روز گذشته- یکشنبه- بر حمایت کامل از اسرائیل در برابر غزه تاکید کرد.

وی در توئیت خود طی اظهاراتی بی‌اساس نوشت: «اسرائیل دوباره با حملات موشکی دو جنبش تروریستی حماس و جهاد اسلامی مواجه است و ما به طور کامل و صد در صد از صهیونیست‌ها دفاع می‌کنیم ... خطاب به شهروندان غزه می‌گویم که این اعمال علیه اسرائیل هیچ دستاوردی برای شما غیر از بدبختی بیشتر نخواهد داشت. به خشونت پایان دهید و برای تحقق صلح تلاش کنید... این کار شدنی است».

طرف‌های بین‌المللی موفق شدند پس از یک دوره تنش شدید از روز جمعه گذشته به توافق آتش‌بس بین اسرائیل و گروه‌های مقاومت در غزه  دست یابند. 

رادیو اسرائیل عصر روز گذشته اعلام کرد: «مصر و قطر موفق شدند به توافق آتش‌بس بین اسرائیل و گروه‌های مقاومت دست یابند که از نیمه شب اجرائی می‌شود».

تشدید تنش‌ها در مرز غزه با سرزمین‌های اشغالی موجب شهادت ۲۸ فلسطینی و زخمی شدن حدود ۶۰ نفر در طول حملات اسرائیل به نوار غزه شد.

همچنین چهار اسرائیلی بر اثر اصابت موشک‌های مقاومت فلسطین به برخی شهرها و شهرک‌های همجوار غزه کشته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز